Abc.fi

if.tenasilesucram if.tenasilenilhad.sucram

Toimialat

Esittely

Mökkitalkkari Marcus Dahlin on luotettava vapaa-ajan asuntosi kunnossapitäjä vuodenajasta riippumatta.

Toimialueeni in Siuntio, Espoo, Inkoo sekä Kirkkonummi. Pääasiassa palvelen koko Länsi-Uudellamaalla.

Palvelujani voit käyttää kertaluontoisesti tai voimme sopia yhdessä sinulle sopivan talonmiessopimuksen. Mökkitalkkari pitää huolen, eteei mökkisi pääse rönsistymään ollessasi poissa. Lisäksi sinulle jää enemmän aikaa rentoutua ja nauttia mökkeilystä.

Muistathan että palveluni kuuluvat verotuksessa kotitalouvähennyksen piiriin.

Hakusanat